Завдання з математики

Завдання з математики
21.02.2018

Тема. Переставний і сполучний закони множення

1. Заміни, де можна, додавання  множенням.
5 + 5 + 5            1 + 1 + 1 + 1        0 + 1 + 0
0 + 0 + 0 + 0 + 0        61 + 16      7 + 7 + 7 - 7
14 + 14        8 + 8 + 8      6 + 6 + 7 + 6 + 6

2. Розв'язати  вирази.
∙ 6    6 ∙ 5
 8    8 ∙ 7
(Зробити висновок про результат виразів)
 - Ми використали переставний з акон множення
Для будь-яких чисел а і b правильна рівність а ∙ b = b ∙ а 
Ця рівність виражає переставний закон множення: від переставляння множників значення добутку не змінюється.

3. Обчисли, використовуючи за потреби переставний закон множення.
∙ 6 ∙ 2        3 ∙ 8 ∙ 3        4 ∙ 9 ∙ 2         4 ∙ 7 ∙ 2
∙ 4 ∙ 9        2 ∙ 8 ∙ 4        3  7 ∙ 2         2 ∙ 6 ∙ 4

4. У виразах постав дужки по-різному та обчисли.
∙ 2 ∙ 3        3 ∙ 2 ∙ 5       4 ∙ 2 ∙ 5      4 ∙ 3 ∙ 3
Для будь-яких чисел a, b, c правильна рівність       ( b)  c =  a  (b  c)
Ця рівність виражає сполучний закон множення: щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого і третього чисел.

Множити числа можна в будь-якому порядку. Результат множення не залежить від порядку запису множників.

5. Перевір виконання переставного і сполучного законів множення за правилами.
 1  4            5  0 ∙ 2        5  1 ∙ 8          6 ∙  9
∙ 2 ∙ 1            7 ∙ 0 ∙ 4        3 ∙ 2 ∙ 0          8 ∙ 6 ∙ 0

6. Розв' язати задачу 
№734
7. Обчислити вирази 
№ 733


22.02.2018

Тема. Властивості множення і ділення на 1, 10, 100. Розвязування задач на дві  і три дії.

1. Завдання №748, 749(усно)
2. У кожній рівності порівняти перший множник і добуток і зробити висновок.
 10 = 40         3 ∙ 100 = 300        7  ∙ 100 = 700
8 ∙ 10 = 80         5 ∙ 100 = 500        9  ∙ 100 = 900

Щоб помножити число на 10, треба  до нього справа приписати один нуль.
Щоб помножити число на 100, треба  до нього справа приписати два нулі.

3. Завдання №751

Щоб поділити  на 10 число, яке закінчується нулями,   треба  в ньому справа закрити один нуль.
Щоб поділити  на 100 число, яке закінчується нулями,   треба  в ньому справа закрити два нулі.

4. Завдання №752 (письмово)

5. Задача №741, 746.


28.02.18

Тема. Ділення виду 80 : 8, 700 : 7. Розв'язування задач. Творча робота над задачею.

1. Пригадати і закріпити знання правил :.– При множенні   1  на  будь –  яке число ,   отримуємо -…  (теж саме число).
– При множенні  будь – якого числа на 1 отримуємо -…   (теж саме число).
 - При діленні будь – якого числа на одиницю  отримуємо -…  (теж саме число).
–   При  множенні  0 на будь – яке число отримуємо…  ( 0)
 -  При діленні  0 на будь – яке число отримуємо…  (0)
 - На  0 ділити … ( не можна).) 

 -   При діленні числа самого  на себе  отримуємо…  (1 )
 - Щоб помножити число на 10, потрібно справа … 
 ( приписати один 0)
- Щоб поділити число на 10, потрібно справа … ( відкинути один 0)





2. Робота над логічними задачами(усно)-         Сестра старша від брата на 5 років. На скільки років вона буде старша через 3 роки?
-         Дві дівчинки взялися за руки і пройшли 30 метрів. Скільки метрів пройшла кожна дівчинка?
-         Юрко накреслив відрізок завдовжки 10 см, а Маринка накреслила відрізок завдовжки 1дм. Хто з них накреслив довший відрізок?
-         Зараз на Поліссі збирають 67 видів лікарських рослин, що на 40 видів менше, ніж збиралось раніше. Скільки видів лікарських рослин  збирали тут раніше? 



3. Робота над темою уроку
 - №758, 
 - 759 (усно)  
80 : 8 = 10
8 дес. : 8 = 1 дес. або число 10
700 : 7 = 100
7 сот. : 7 = 1 сот. або 100

4. Розв'язати задачі
№760          4 кг ц.  -  24 кг бур. 
                    1 кг ц.  -  ? кг бур.
                    ? кг ц.  -   600 кг бур.

№ 761        Було - 90 м
                   Витратили - ? м, ? с.  по  3 м
                   Залиш. - 60 м

№ 765        Мішок - 80 кг 
                   Пакети - ? кг, ? п. по 2 кг}100 кг
№ 764


1.03.18
Тема. Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задачі на дві та три дії.

1. Кожне із чисел 60, 90, 700, 500 заміни добутком чисел за зразком  (усно)
30 = 3 ∙ 10                   300 = 3  100

2. Вправа на повторення 
№768 (усно),  №770

3. №773,  776 (письмово)

4. Задача №771

                    




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Природознавство

Літературне читання

Завдання з української мови