Завдання з математики
Завдання з математики
21.02.2018
Тема. Переставний і сполучний закони множення
1. Заміни, де можна, додавання множенням.
5 + 5 + 5 1 + 1 + 1 + 1 0 + 1 + 0
0 + 0 + 0 + 0 + 0 61 + 16 7 + 7 + 7 - 7
14 + 14 8 + 8 + 8 6 + 6 + 7 + 6 + 6
2. Розв'язати вирази.
5 ∙ 6 6 ∙ 5
7 ∙ 8 8 ∙ 7
(Зробити висновок про результат виразів)
- Ми використали переставний з акон множення
Для будь-яких чисел а і b правильна рівність а ∙ b = b ∙ а
Ця рівність виражає переставний закон множення: від переставляння множників значення добутку не змінюється.
3. Обчисли, використовуючи за потреби переставний закон множення.
3 ∙ 6 ∙ 2 3 ∙ 8 ∙ 3 4 ∙ 9 ∙ 2 4 ∙ 7 ∙ 2
2 ∙ 4 ∙ 9 2 ∙ 8 ∙ 4 3 ∙ 7 ∙ 2 2 ∙ 6 ∙ 4
4. У виразах постав дужки по-різному та обчисли.
6 ∙ 2 ∙ 3 3 ∙ 2 ∙ 5 4 ∙ 2 ∙ 5 4 ∙ 3 ∙ 3
Для будь-яких чисел a, b, c правильна рівність (a ∙ b) ∙ c = a ∙ (b ∙ c)
Ця рівність виражає сполучний закон множення: щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого і третього чисел.
Множити числа можна в будь-якому порядку. Результат множення не залежить від порядку запису множників.
5. Перевір виконання переставного і сполучного законів множення за правилами.
3 ∙ 1 ∙ 4 5 ∙ 0 ∙ 2 5 ∙ 1 ∙ 8 6 ∙ 1 ∙ 9
4 ∙ 2 ∙ 1 7 ∙ 0 ∙ 4 3 ∙ 2 ∙ 0 8 ∙ 6 ∙ 0
6. Розв' язати задачу
№734
7. Обчислити вирази
№ 733
Щоб поділити на 100 число, яке закінчується нулями, треба в ньому справа закрити два нулі.
4. Завдання №752 (письмово)
5. Задача №741, 746.
1. Пригадати і закріпити знання правил :.– При множенні 1 на будь – яке число , отримуємо -… (теж саме число).
– При множенні будь – якого числа на 1 отримуємо -… (теж саме число).
- При діленні будь – якого числа на одиницю отримуємо -… (теж саме число).
– При множенні 0 на будь – яке число отримуємо… ( 0)
- При діленні 0 на будь – яке число отримуємо… (0)
- На 0 ділити … ( не можна).)
- При діленні числа самого на себе отримуємо… (1 )
- Щоб помножити число на 10, потрібно справа …
( приписати один 0)
- Щоб поділити число на 10, потрібно справа … ( відкинути один 0)
2. Робота над логічними задачами(усно)- Сестра старша від брата на 5 років. На скільки років вона буде старша через 3 роки?
- Дві дівчинки взялися за руки і пройшли 30 метрів. Скільки метрів пройшла кожна дівчинка?
- Юрко накреслив відрізок завдовжки 10 см, а Маринка накреслила відрізок завдовжки 1дм. Хто з них накреслив довший відрізок?
- Зараз на Поліссі збирають 67 видів лікарських рослин, що на 40 видів менше, ніж збиралось раніше. Скільки видів лікарських рослин збирали тут раніше?
3. Робота над темою уроку
- №758,
- 759 (усно)
80 : 8 = 10
8 дес. : 8 = 1 дес. або число 10
700 : 7 = 100
7 сот. : 7 = 1 сот. або 100
4. Розв'язати задачі
№760 4 кг ц. - 24 кг бур.
1 кг ц. - ? кг бур.
? кг ц. - 600 кг бур.
№ 761 Було - 90 м
Витратили - ? м, ? с. по 3 м
Залиш. - 60 м
№ 765 Мішок - 80 кг
Пакети - ? кг, ? п. по 2 кг}100 кг
№ 764
22.02.2018
Тема. Властивості множення і ділення на 1, 10, 100. Розвязування задач на дві і три дії.
1. Завдання №748, 749(усно)
2. У кожній рівності порівняти перший множник і добуток і зробити висновок.
4 ∙ 10 = 40 3 ∙ 100 = 300 7 ∙ 100 = 700
8 ∙ 10 = 80 5 ∙ 100 = 500 9 ∙ 100 = 900
Щоб помножити число на 10, треба до нього справа приписати один нуль.
Щоб помножити число на 100, треба до нього справа приписати два нулі.
3. Завдання №751
Щоб поділити на 10 число, яке закінчується нулями, треба в ньому справа закрити один нуль.
4. Завдання №752 (письмово)
5. Задача №741, 746.
28.02.18
Тема. Ділення виду 80 : 8, 700 : 7. Розв'язування задач. Творча робота над задачею.
– При множенні будь – якого числа на 1 отримуємо -… (теж саме число).
- При діленні будь – якого числа на одиницю отримуємо -… (теж саме число).
– При множенні 0 на будь – яке число отримуємо… ( 0)
- При діленні 0 на будь – яке число отримуємо… (0)
- На 0 ділити … ( не можна).)
- При діленні числа самого на себе отримуємо… (1 )
- Щоб помножити число на 10, потрібно справа …
( приписати один 0)
- Щоб поділити число на 10, потрібно справа … ( відкинути один 0)
2. Робота над логічними задачами(усно)- Сестра старша від брата на 5 років. На скільки років вона буде старша через 3 роки?
3. Робота над темою уроку
- №758,
- 759 (усно)
80 : 8 = 10
8 дес. : 8 = 1 дес. або число 10
700 : 7 = 100
7 сот. : 7 = 1 сот. або 100
4. Розв'язати задачі
№760 4 кг ц. - 24 кг бур.
1 кг ц. - ? кг бур.
? кг ц. - 600 кг бур.
№ 761 Було - 90 м
Витратили - ? м, ? с. по 3 м
Залиш. - 60 м
№ 765 Мішок - 80 кг
Пакети - ? кг, ? п. по 2 кг}100 кг
№ 764
1.03.18
Тема. Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задачі на дві та три дії.
1. Кожне із чисел 60, 90, 700, 500 заміни добутком чисел за зразком (усно)
30 = 3 ∙ 10 300 = 3 ∙ 100
2. Вправа на повторення
№768 (усно), №770
3. №773, 776 (письмово)
4. Задача №771
Коментарі
Дописати коментар